پنجمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری گشایش یافت

پنجمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری گشایش یافت

در این نمایشگاه، شرکت های داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در صنعت مبلمان اداری به نمایش گذاشته اند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران، شناسایی بازارهای هدف بین ایران و کشورهای خارجی را مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه اعلام کرد و افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۷ میلیون دلار محصولات صنایع مبلمان اداری به کشورهای خارجی صادرات شده است.

ایشان اضافه کرد: عراق همواره یکی از بازارهای هدف جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود اما اکنون به دلیل بحران هایی که در این منطقه وجود دارد صادرات تا حدودی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم کشورهای خلیج فارس، آسیای میانه، عمان، سوریه و افغانستان را جایگزین کشور عراق کنیم تا صادرات تا پایان امسال به ۴۰ میلیون دلار برسد.

وی به حضور هیات های خارجی از کشورهای سوریه، عمان، آلمان و افغانستان برای بازدید از نمایشگاه و گفت وگوهای تجاری اشاره کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه همچنین توافق نامه ای بین فدراسیون صنعت چوب و مبلمان ایتالیا و ایران به امضا می رسد که سرمایه گذاری مشترک از محورهای این توافق نامه به شمار می رود.
براساس این گزارش، پنجمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری تا پنجم دی ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان و متخصصان و تولیدکنندگان این صنعت است.

حضور فعال شرکت سینا صنعت نوآوران هنر هفتم در پنجمین نمایشگاه مبلمان اداری

شرکت سینا صنعت از پیشروان صنعت مبلمان اداری و تجهیزات سالنهای آمفی تاتر و سالنهای کنفرانس از جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در مصاحبه با سایت رسمی شرکت اعلام کردند که محصولات جدید شرکت تا انتهای زمان نمایشگاه با ۵% به خریداران ارائه می شود.

9 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید